Tempen!
Publicerat den

Nu har jag ingen feber längre...eller jag tog en alvedon för några timmar sen men det kan ju komma tillbaka men jag tog tempen nyss och då hade jag 37.0..det man ska ha!! Men jag kanske ändå inte ska till skolavslutningen imorn. Vi får se...aja nu mår jag i alla fall bra men jag har forfarande lite ont i halsen och snorig men det är väl alla nu vid den här årstiden haha...men om febern kommer tillbaks så kanske jag blir sjuk igen men visste ni förresten att rumptempen är det ända tempen så visar på pricken!! Alla dom här: under armen, örat, i munnen...dom visar inte exakt!! Men aja nu måste jag gå....ska äta kvällsmacka för jag åt inget till middag för jag var sjuk då och då brukar man oftast inte vilja äta nåt! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?