Våren.....Sommaren!
Publicerat den

Åhh guud vad skönt det var idag! Skönaste dagen på länge.
Idag var det nog den dagen då jag kände att våren var på väg.
Jag hade typ sommarkläder och vi var ute hela dagen (jag, mamma och Linnea)

Vi var i parken och det finns en slags stutsmatta där som är jätte kul.
Och så finns det ju cykelbanan. Den var också kuul idag. Sen åkte vi på en cykel tur och
jag  och linnea åt glass. Vi åkte och kollade på kyrkogården och kyrkan och lite andra stället.
Vi åkte också förbi Täby IP typ. Dör var det fotbollsturnering idag.

Nu är jag hemma igen. Vi cyklade runt runt hela dan så jag är helt slut....nu ska jag äta pannkakor som mamma precis gjorde till oss. Puss å Kram!!

DAGENS OUTFIT!



Kofta: Ralph Lauren
Shorts: Ralph Lauren
Linne: Juicy
Leggings: Gina Tricot

Jag har fått massa massa massa nya fräknar idag (USH)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?