Bilder Från Bröllopet!
Publicerat den

Igår natt kom vi hem vid 4 tiden. Ganska sent :O
Det var fest och jag somnade brevis min lilla kusin Ellen på övervåningen!
Sen vaknade jag av att det var jätte hög musik vid 2 tiden när bandet hade slutat spela och att de va
Om sanningen ska fram, S&M osv! Såklart gick jag ner (med mina mjukisbyxor eftrsom jag hade bytt om) haha!

Det var ett jätte fint och coolt bröllop och jag måste nog erkänna att jag började gråta vid Vigseln :love:
De gick in till The Final Countdown haha (som i solsidan) men de e sant!
caroline och Micke blev väl inspererade! Men nu har jag tydligen skånsk släkt också! <3






Mamma



Vickan


Bröllopspar: Michael och Caroline
Brudnäbbar (Kusiner):
Mikaela - Elin
Klara - Ellen


Vickan sjöng 4 sånger


Jag var ansvarig för att dela ut såpbubbor till alla
eftersom vi skulle ha dom i stället för att kasta ris!



Vi är på väg till festlokalen i en stor bröllopsbuss som va inhyrd xD






Det här är bara halva slekten! <3


Barnbordet haha!

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder Puss








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?