BEROENDE AV Nickelodeon!!! HAH! <33
Publicerat den

Guuud vad jag har börjar titta på Nickelodeon igen!
Som när jag var 8, 9! Det är skit kul!
Jag kollar anars bara på Disney vill Channel eller Disney XD anars om jag vill
titta på barntv! haha!
Men jag tittar mest på Svampbob och iCarly!
Jag älskar det, okej det är dubbat men de är fakist kul och ganska coolt!!! <3
På Disney kollar jag bara på Hannah Montana Forever, Zack och Cody och Magi on...!
Sen kollar jag på SVTB (barnkanalen) ibland om jag vill se Habib eller kompisar på nätet!
Jag rekomenderar verkligen Habib och Kompisar på nätet, kolla på avsnitten på SVT Play
eller på SVT appen!! <33


Svampbob


iCarly


'


Hannah Montana Forever


The Suite Life Of Zack and Cody


Det Ljuva Havslivet


Magi På Waverly Place





Kompisar På Nätet, vardagar 15:35 på SVTB



Habib, lördagar 19:30 på SVTB


PS Jag tror ni fattar hur jag lagt upp ordningen....









Din brevvän, Sara ♥

Brukar du kolla på Merlin??

I LOVE it!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?