Utö!
Publicerat den

Cha Cha!
Nu är jag på Utö igen och jag har vart här sen i torsdags :)
Det har varit jätte dåligt väderm så vi var bara på stranden i förr går och i går
fast igår badade jag kanppt för det var så kallt i luften och det blåste så vi åkte hem!
Jag bara dök i nån gång eller 2, vi stack till Rävsta i torsdags och Södra Sansvik igår.
Idag har vi bara varit hemma! :(



Imorgon fyller min syster Philippa 9 år!
Vi ska ge henne en bakelse på morgonen med ett ljus i och sen går vi upp
och äter hotellfrukost på Världshuset :D



Mamma och Vickan är på min mammas kusin Stinas fest idag!
Hon har planerat den jätte länge och temat är Sex And The City,
hon åkte till och med till New York och köpte en klänning! Det kommer va med
massa fina märken och idag smäller det på Villa Soludden i Saltis, där de bor i Saltsjöbaden/Saltsjö-Boo!
Linnea ska vara barnvakt!



Puss Bloggar mer sen...

PS Kommentera eller messa mig (0765853020) om du tycker
att jag ska göra "Olivia Informerar" mera!!! <3 love: ! <333

PS 2 Bilder från Festen kommer senare men det är 18-års gräns så mamma kommer att ta alla bilder!
Puss <33




Din brevvän, Sara ♥

De e klart att du ska göra mer av "Olivia informerar"! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?