IDOL OMG!!
Publicerat den

OMFG Jag har nte ord för hur grym kvällen var igår!!

Asså ni fattar inte, jag grät i föera timmar. Jag fick träffa min största IDOL ever, MOA LIGNELL!!
Jag kramade henne 2 gånger och vi snackade, asså OMFG x 200000000000!!!!!:love::love:

Hon sa till mig: Vilka bra platser ni har osv!!

Kolla VI VAR OCKSÅ MED I TV!!

Vi hade VÄRLDENS BÄSTA PLATSER!! Vi satt jäte nära scenen och inga bakom oss!
Där alla artister och kändisar stod och gick förbi!!

Sen nör Måns Zelmerlöf hade uppträtt gick han och drog vid våra händer innan jag gick bakom scenen.
DÅ ROPADE VI: MÅNS MÅNS!

NU KOMMER DET...

Då kom en tjej som interjuvade folk i TV och sa till oss: Hörni tjejer, jag hör att ni skriker på Måns, ska ni inte skrika på Amanda eller Robin istället? Då var vi med i TV och jag sa att min STÖRSTA IDOL VAR MOA och alla i hela globen såg oss och hörde oss. Sen pratade hon bakom oss med MOA och jag började skrika och gråta och sen pekade hon på mig och jag antar att hon sa nåt till Moa med: Där har vi ditt största fan, då gick hon fram til mi och oss och kramade mig, ÅÅHHH GUUUUD ASSÅ!!:love::love::love:

Sen träffade vi Robin, Amanda också såklart, och Roshanna och Olle och alla för dom stod bakom oss och så!!
Vi tog bild med Andreas Carlsson och snacka med honm och så...
Och Agnes Carlsson, här är min facebook status igår...

OMFG OMFG OMFG!!! JAG KRAMADE MOA 2 GÅNGER!! TOG KORT MED ANDREAS CARLSSON, HÄLSADE I HANDEN MED ROBIN, FICK EN SLÄNGKYSS AV MOLLY, GRÄT I 3 TIMMAR AV GLÄDJE!!!! ♥ ♥ FICK BLI INTERJUVAD I TV!! JUSTE TRÄFFA MÅNS!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ DET HÄR ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ COOOLT!! ♥

BILDER KOMMER SENARE IDAG FÖRRESTEN!!!!!




Flora the man you know ;) <333333333333333333

Aww älskling vad kul! Önskar att jag kunde varit med dig! Du får berätta mer sen när vi träffas okej? Jag saknar dig mest av allt! Kanske ringer dig idag!



Pusssseeennnn<333333333333333333333



URL: http://flooraa.blogg.se/


Olivia

NAWIE LILLA GUMMAN <3 <3 <3



URL:


Din brevvän, Sara ♥

Jaa, du MÅSTE lägga upp bilder!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?