One Day Left!
Publicerat den

Ja idag är det den 23 december och imorgon är det JULAFTON!! Någon mer än jag som längtar? Åh, va kuul det ska bli!! Jag vet va Flora ska få av sina föräldrar men inte hon såklart!! Haha!;)

Idag va vi som sagt i Nacka Forum och julshoppade det sista inför imorgon!
Jag kanske inte bloggar jätte mycket imorn om ni fattar, jag tror heller inte att nån läser min blogg imorn så :/ haahaa!

Snart kommer mamma, Linnea och Victoria hem! Jaa Vickan ska sova över här i natt eftersom hon hör till familjen och julstrumpan hennes hänger här!

Vi ska vara hos Olle och Helena och mina kusiner Klara Ellen och Emil imorn och Morfar, Margaretha och Viktor kommer vara där! Vet inte någa fler nu!

Hoppas ni får en strålande julafton!

God Jul och Gott Nytt År önskar Blondinalkin.blogg.se:love:







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?