Grammys Galan 2011!
Publicerat den

OM*G. Idag var det det coolaste som har hänt på tv hittils tycker jag.
Det var grammis galan i USA. repris från igår kväll. Åhh det var såå coolt.
Om det är nån som inte fattar vad jag snackar om så är grammis galan
den största galan i USA tror jag. Där får alla kändisar pris och de största priserna
i dom olika katogorierna går till dom som har vaerit best under året(2010).
Åhh asså ni fattar inte. Det var liksom Usher (OMG), Justin Bieber (Never Say Never, Baby),
Lady GaGa(åhh asså ni fattar inte...hon var sååå coool. Horn i pannan tex hade hon.)
Katy Perry (Teenage Dream), Glee, Miley Cyrus, Rihanna och Eminem(Love the way you lie och han
rappade live. han var så himla grryyyyymmm. Han rappade liksom lika bra som i studion.
Han borde ha kväfts. Gudd vad grrymt asså) och mycket mer artister och skådisar men
dom uppträdde live och det var så coolt så jag ovh vickan satt hemma och tittade och sa typ(skrek)
typ hela tiden: Asså ÅHHH vad cooooooolt!!!!!!!!!!!! Vickan blev nästan arg för att det var så coolt
och hon var ju inte där live. Lady GaGa hade jag aldrig hört prata liv så där. Asså hon stog vid micken
när hon hade vunnit ett stort pris och sa typ: tack till min bästa mamma och pappa och världens bäsra syster.
Jag är så tacksam mm. Aja det var iallafall jädrigt coooooollttt! <3 Ni missade nåt allså!! <3
På fösta bilden så kramar Justin hans flickvän Selena Gomez! <33






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?