Frågestund!
Publicerat den

Blondinalkins frågestund börjar idag och kommer att hålla på i hela JANUARI.....Men kom ihåg att ni bara får kommentera frågorna på dom inläggen som heter "frågestund" eller har denna bild i sig.........
SÅDÄR NU KAN NI BÖRJA.........



dedu

ja, man tar väll från "bilden" Har du Pojkvän?



URL:


Anonym

har du haft hånglat?

har du/har du haft en pojkvän? isf när vem/vilka?



URL:


Olivia Theodora Alkin

Man måste ange sitt för och efetrnamn om jag ska svara på era frågor!!!???!!!



URL: http://blondinalkin.blogg.se/


Anonym

då kommer du tyvärr inte få några frågor



URL:


Olivia Theodora Alkin

Okeej men jaja......jaa jag har haft pojkvän men nu vet jag i alla fall att du går i min skola typ eftersom som du fråga vilka...haha...vilka?? Tjaa....Asså jag gillar att vara singel nu vid den här åldern för alla killar är så omogna och dom gör ändå bara slut efter en dag eller vecka eller så....men sen dagis och upp till 4:an haha.... Neej hånglat har lag inte gjort än(tack och lov) :)



URL: http://blondinalkin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?