Mysig Kväll Blev En Läskig Kväll!
Publicerat den

Heellllooo!
Nu är vi hemma igen.
Allså jag och Viktor.
Efter vi hade badat så va vi i båten.
Just nu har de en Targa 27. Men de har haft en Targa 42
och en Prinsess 50 tror jag. Den störta prinsessen tror jag!!
Iaf, det var skiiit varmt i vattnet, 25 grader!
Sen ville jag och Viktor sova i båten så det fick vi.
Morfar och Margaretha skjussade mig hem med golfbilen och jag
packade ihop lite grejer.
Kläder, kortlek, chips, två coca color, drickyogurtar, smörgåsar, marabou choklad, datorer, iPhones mm!
Sen vid 10 började det komma stora svarta moln och det skulle börja åska och blixtra och då ville inte vi var kvar.
Så vid halv 11 hämtade dom oss med golfbilen igen så nu är vi hemma. Hihi, nästa gång ska vi alla 4 åka ut i flera
dagar med båten och då ska vi såklart sova i den eller ta in på hotell! <33







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?