MITT HUS I THAILND!
Publicerat den

När jag bodde i Thailand bodde jag ju hos Morfar, Margaretha å Viktor.
De har en hemsida för de försöker sälja huset i Thailand.
Här är lite bilder på huset. Några har frågat mig hur det såg ut och hur jag bodde så nu får ni se lite av husetiaf.
PS. Jag skriver text under bilderna!




Korridoren bort till mitt rum och gästrummet.


Morfars och Margarethas Badrum

Samma här



MITT BADRUM <3 PS Badrummen var i själva sovrummet. Som ett hotellrumn ungefär.


TV-Rummet


Kontoret

Trappan upp och ner från kontoret


Matsalen


Vi satt 98% tiden ute och åt.


Vardagsrummet





BUDDHA! <333





Morfars och Margarethas sovrum


Viktors sovdel av hans rum. Ni ser ju att det finns ett till rum.


MIN DUSCH! <3


Poolen på dagen (fast det ser ut som det inte va så mycket sol den här dagen! :D



Poolen på kvällen. Den första delen av poolen är en bubbelpool <33


MIN SOV DEL AV MITT RUM!


En del av grässmattan!


Sovdelen av gästrummet.


En liten bild på gästtoaletten


Morfars och Margarethas Dusch


Köket


Huset tagen i en vinkel utanför

FINT VA? <3 KOMMENTERA GJÄRNA Å SÄG VA NI TYCKER! <3

Mer info och bilder hittar ni på http://www.villanauticaphuket.com/

Juste, huset var med i Tidningen också så här kommer en bild. Jag tog bara en fast det var 3 sidor men text och lite bilder!












Karolina

Oj, det ser jättelyxigt ut! Superfint :)



URL: http://ockalina.blogg.se/


Olivia

Aa det var det!! <3



URL: http://blondinalkin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?