VÄRSTA SCHEMAT!
Publicerat den

Jag har absolut Fullt Upp!
Ingen dag är lik den andra och jag har
planerat hela juli! Det är tajt men det funkar!

17/6: Åker jag hem från morfar!
Snabbt hem och släng av lite kläder hos mamma i Täby.
Vänta på att hon ska komma hem från Båstad och sen kan jag sticka till Alice min kompis som bor i Tyresö.

19/7: Jag, Alice och Camila ska gå på Grönan <33

20/7: Alice och hennes pappa skjussar mig med deras
båt tillbaka till Utö. Stannar tills på lördan.

23/6: Jag möter upp Kicki i stan. På eftermiddagen åker vi till Grönan.
Köar liten stund till SOMMARKRYSSET KL 20:00! <3
Håll utkik efter MIG på 4:an! <3
På kvällen sover jag hos Kickis pappa i stan med Kicki såklart.

24/6: Jag åker hem till mamma igen och packar och så!

25/6: Jag åker hem till AMANDA som bor i Hällefors. Resan tar 6 timmar! :0

29/6: Åker hem från Amanda och Mickis fyller år! <3

Jaa, det var väl det stora grejerna jag har planerat i JULI...
PS Jag kunde inte ha gjort ett sånt där fint schema. Det går bara att göra om man ska skiva kort om en vecka!
















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?