En jäkla chill dag i skolan!!
Publicerat den

Yello!! Idag hade vi kanotdag i skolan och som vanligt trodde jag att det var måndag så jag trodde att vi började 9!! Men det löste sig. Jag fick paddla ensam för att Maria och Emelie paddlade och Ebba A och Josefin M. Men det var musigt!! Sen efter åt vi matsäck och mamma hade bakat sitt timjanbröd och lagt köttbullar i!! Mummms! Vi badade efter lunch. Det fanns en jätte mysig strand där och det var superduper varmt i vattnet!!! Efter dagen var slut stack jag, Jossi, Maria och Andrea K till Baracuda och badade. Vi badade vid stranden och vid trampolinen!! Juste! Jag, Andrea och Jossi simmade ända från trampolinen till stranden. Det var längre än man trodde. Nu är jag superröd på både armarna och i ansiktet!! Här är några bilder från idag!! Haha lite wierd men jag blir rööööd jätte lätt efter som jag är så ljus.




RÖDIS



Ellen

ser inte bilderna??



URL: http://ellennkarlsson.blogg.se/


Olivia

Oj sry!! <3



URL: http://blondinalkin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?