En Konstig Natt!
Publicerat den

Cha Cha Bloggen....

Igår kväll va jag och Flora uppe till över 12.
Flora brukar bli trött vid 9-10 så vi behövde gå å lägga osss vid 11.
Men i går var det ju Midsommarafton så vi fick va uppe så länge vi ville.
Oj, oj, oj FLORA blev så trött så hon blev sjukt speedad.
Hon visste knappt va hon sa.
Så här va vår konversation igår (5% av tiden)!
Och om ni undrar vem som e Alex så är det jag (enligt Flora)
Asså Alex i solsidan!

 

Flora: Vad gör du Alex?
Olivia: Sluta säga ALEX, du har sagt det i 2 dar nu en gång i minuten!
Flora: Men ALEX, gubben ( samtidigt som hon smeker mig på benet och nyper mig i ena skinkan!
Olivia: Shhh
Flora: Det kommer en katt (samtidigt som hon kryper med två fingrar upp för mitt ben!
...Olivia: Hahahahahhahahaha
Flora: Men vad gör du Alex?
Olivia: MEN JAG HETER FÖR FAN INTE ALEX!
Flora: Det kommer en katt!

Hahahaha!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?