Vickans Studentskiva Nummer 2!!
Publicerat den

Igår hade Victoria en till studentskiva med sina bästisar från AF (Adolfredriks Musikklasser)!
De kallar sig för FF. Det är Victoria Alkin (Vickan), Karolina Bäckman (Karro), Cecilia Lundborg (Cissi), Frerika Linde (Freddie), Ylva Sefastsson (Ylva), Belinda Olsson (Belinda), Anna-Karin Alin (Anka), Lisen Pousette (Lisen) och Molly Sandén (Molly, Jag kallar henne Mollan! <3)

Festen var hemma hos Karro på LIDINGÖ! Det  skit mycket folk och Mollys kille Eric Saade kom också. Det va kul!
Jag känner dom tjejerna sen jag var jätte liten!
och t.o.m innan Molly blev känd. <3

Det var jätte fian tal och uppträdanden. Sen var det efterfest sen på kvällen och jag var kvar till 1 på natten. HIHI!
Det var jätte kul.


Jag och Mollan! <3


Jag och Eriicccooo!


Vickan!

Alla FF-Tjejerna hade sräkter på sig som ni kanske ser på denna bild!



Din brevvän, Sara♥

Känner du Molly Sandén!!? Wow, va coolt!!



URL:


Olivia

Jepp <3



URL: http://blondinalkin.blogg.se/


Anna

Jag skulle också ha varit där för min pappa jobbar på samma jobb som Karolinas mamma ( Ann ) men ja var i Helsingborg då fast ja bor i Stockholm. Om du inte tror mig så kan ja skicka ett e-mail till dig om på vilken gata och allt dom bor på. Karolinas pappa e död och hon har 2 bröder



Kram Anna



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?