HELGEN!!!! (GANSKA LÅNGT INLÄGG MEN DET ÄR VÄRT ATT LÄSA DET)
Publicerat den

Hejsan!!! Det här vad min helg!

Fredagen: Åkte hem och sen stack jag på fest i Danderyd!

Lördagen: Jag, mamma och Linnea åkte hem till min mammas kusin och mina syyslingar och sen kom mina mini kusiner. Vi tittade på Eurovision. Eric Saade kom 3:a!!

Söndagen: Åker med Hedda till en basketmatch och tittar på duktiga Ellen som spelar.
Sen på kvällen går vi ner till Grönan. Jag köpte ett guldkort!! Så nu kommer jag att gå hela sommaren...MINST 100 GÅNGER!! haha! 
 Gröna Lund ligger precis nedan för hennes fönster hemma hos sin mamma. Jag tog en bild från balkongen!


Vi va bara där i 2 timmar ungefär men jag/vi åkte:

INSANE


TWISTER


LUSTIGA HUSET


KVASTEN


JETLINE


EXTREME


BLÅ TÅGET


TILT


VILDA MUSEN

Sen kom jag inte på mer...Det var typ INGEN kö!!
Typ 7 på Twister, 3 på Jetline och 1 på Tilt typ haha!

Lite Bilder Jag Tog Med Mobilen...


SÅ J**LA COOL ELLER HUR!! EN NY VAGN SOM ÄR ROOOOSSSAAA!!! Vi åkte en gång med den och en gånge med den svarta...


Hedda i insane


HHAHAHAHAHAHAHAAAA...HAN SOM SKÖTTE INSANE VILLE VA MED HAHA

Juste...Hedda och hennes Lillasyrra Ellen gör reklam för Nya Blå Tåget!!
FWI Dom är jätte lika på bilden men Hedda har huvudet närmast bokstaven K...



Två Filmer Från TILT!!
Första filmen så åker Pauline, Maria, Jag och Nicol... Och i andra filmen åker jag själv.

Första Åket...



Andra Åket!




Jag filmade också när vi gick i lustiga huset och sen åker flygande mattan i slutet haha. Lite dåligt filmat men det är inte så lätt med en telefon i handen när man ska gå i lustiga huset!!!



Kommentera gärna!! HAha ni fattar inte hur lång tid det tar att göra ett sånt här stort inlägg.....
Jag har lagt ner typ 1 timme på bara detta...Jag råkade klicka bort sidan 2 gånger också så jag fick göra om allt 2 gånger....GANSKA IRRETERANDE HAHA! Puss Puss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?