5 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG!:D
Publicerat den

  • När jag var 4 år och var i Malaga i Spanien med min pappa och min syster Linnea så brände jag mig i solen och får åka in till akuten och varje dag kl 5 på hela semestern fick jag åka till sjukhuset och fick som "spagetti" på armarna och i flera veckor hade jag bandage öve hela överkroppen, asså som en tröja :(





    Jag kan hela första versen i Super Bass som är en jätttte snabb rap! UTANTILL!


      

  • När jag bodde i Thailand i 4 månader drygt så bodde jag med min morfar och hans fru Margaretha och min morbror Viktor som e 14 år, utan min mamma och pappa, gick i Svensk skola i Phuket!:D

    Här e vårat hus..




    Mitt badrum^^^^^^^^^:love::love:




    Halva mitt sovrum^^^^:love::love::love:

    SAKNAR!!!!!:love::love:

  • Jag är den mest tekniska personer i vår famlilj och jag är VÄLDIGT teknisk om man gämför med andra i min ålder....HAHAHAH ASGARV! DATANÖRD! men jag äälllskar ssåååånnnntt...Väldigt snyyggt här också..

  • Bilden tagen för 10 sekunder sedan ;);)


  • När jag träffade FLORA första gången gillade vi inte varann direkt....Vi var skit bitchiga mot varann, vi blev bästisar efter Thailand, fast vi gick i samma klass och grupp!! ;) Vi gillade aldrig varaannn på det sättet!!!



  • DE VAR 5 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG!!!:D:D:D:D:D
  • NU SKA JAG SOOOOOOOOVA:love::love::love::love::love::love::love::love:




     






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?