Andra dagen efter lovet....Check!;)
Publicerat den

Idag hade vi det här som hette: Hjärtans Hjärna och de va JÄTTE KUL/NAJS!! Det är som: Charlie/Livskunskap eller liknande! Jag tror alla har haft nåt sånt nån gång i klassen, de är ganska vanligt att man har nåt slags möte om hur det är i klassen eller liknande! Vi är bara tjejer och de e alla tjejer i vår klass och killarna är i rummet bredvid. Vi snackar om allt, om livet, känslor, problem mm! Och på varje lektion vi kommer ha nu får vi fika mitt i allt! Idag fick vi MARABOU CHOKLAD:cool: och saaaaft!!:love::love: Muuuums!;)
Sen hade vi gympa som också va ASCHILL! Vi ska ha egna gympa lektioner och vi får bara ha lekar! Så jag och Alice bara satt å snacka om va vi ska ha! Man e 3 å 3 men Elina är USA så hon får hoppa in sen när hon kommer tillbaka!
Nu är jag på väg hem, ska byta om och packa, sen sticker jag till TÖÖÖÖRGETTTTT;) Ska på Öppet Hus där och sälja lotter! Det ska bli jätte kul, sen får jag presentera vinnaren också! Är f1 taaggad!;) Jag vet ganska långt inlägg men jag sitter bara å skriver om allt för jag fördröjer tiden tills jag ska få 3G igen, sitter på tåget och jag har inte nån 3G (internetteckning) så då kan jag inte publisera inlägget förän jag får det! Men mitt långa inlägg e f1 vääärt att läsa [ASGARV] Nu ändrade lilla Pricken där uppe som är brevid Tele2 till ett E och snart kommer jag få 3G för nu är jag vid min station om 10 sek........JA NU FICK JAG 3G IGEN! Hehe som om det va nåt ovanligt eller!! Hehee åhh guud vad jag flummar!!;)

Pösssss å Kröööööööm




Tele2

Hej Blondin Alkin,



Vi är positiva att läsa att du har koll på täckningen när du åker tåg. I tunnelbanor kan det på vissa sträckor saknas täckning och när det går så fort i hastigheten kan täckningen ibland försvinna. Vi hoppas att du annars är nöjd med abonnemanget.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]



URL:


Olivia

Jaha men jag har kontantkort :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?