KaDeWe!
Publicerat den

Idag var jag, mamma och min moster Lena på europas största och finaste
varuhus/shoppingcentrum!:love: Jag har varit där flera gånger förrut...
Särsklit när jag var liten!!

Det finns typ VÄRLDENS största leksaksvåning med hello kitty place!!
Alla sortes leksaker, halloween saker (just nu dock) och llt annat!
Finns också en hel våning med choklad och te.
Allt är så fantastikt fin men jätte dyrt :(

Jag är lite för stor på leksaker men man kan ALDRIG bli för stor på Hello Kitty!!
Jag köpte inget där idag men jag köpte 2 sudd till mina småsyrror för de samlar på cooooola sudd:cool:
Jag köpte ett Top Model Block också till mig själv som inte finns i Sverige ;):cool:

Här kommer typ miljoner av bilder från dagen, jag tror jag inte skriver på alla, haha!
Ni kommer fatta vad de e på bilderna och såååååå.........
Men det var jätte mycket bilder så jag tar bara dom "viktigaste" som är typ liiiite mer än hälften....:P


Neej, jag kom på att jag har ju tagit bilder med min kamera och det tar typ 100 år för en bild att laddas upp då :P:(:(







NU KOMMER VI TILL LEKSAKSVÅNINGEN......















Chokladavdelningen....










Övriga cooooola avdelningar...:cool:



Teeeeeeeeee-------^^^









Vi åt lunch på en jätte cool bar mitt i köpcentret!!
Vi brukar anars äta i en jätte stor sal med buffé rätter but not this time ;)
Det var såååååååå goooottttt! Man fick se när de gjorde maten.....:P





Vi var inte så länge där för att vi var tvugna att hämta Lukas vid halv 2 på skolan :P:love:
Efter att vi hade hämtat honom åkte vi till ett fik som låg typ brevid hans skola....jätte mysig!!:love::love:















HHAHHAHAHHAHHAHAH

DEt är INTE det finaste shoppingcentret i Europa?! DEt är typ NK, inte ovanligt dyrt?! Hahahah xD



URL:


BLONDINALKIN

har du ens varit där?????

Dom har luis vitton (stavning), gucci och alla andra xD Jag sa ju "typ" också.....



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?