NEEJJJJJJJ!!
Publicerat den

NEJ FAN!!!
Alla som bor i Djursholm eller så vet vad Spökkvällen på stallet är för något!!
Och i år MÅSTE man vara medlem i Djursholms Ridklubb för att få gå på Spökkvällen!
fan, det har aldrig vart så förrut! Jag som var ssååååå taggad!
Såhär har spökkvällen gått till...

1. Det visas 2 filmer i Stallet, 1 som är mindre läskig och 1 som skräckfilm som är från 15 år så man måste ha målsmans underskrift!! ;)

2. Alla går ner till en stora ladan eller vad det är, där man rider typ. Och så sitter man på filtar och berättar spökhistorier.

3. Därifrån går man par efter par ut i den stora Söbyskogen för spökrunda. DEN ÄR SÅ JÄKLA LÄSKIG!
hemlis: Jag är SKIT modig i vanliga fall och ville bara gå själv med 1 kompis men sen när ingen våga fick jag gå med mina 4 kompisar och en ledare... Töntigt tyckte jag då!! ;) Sen var jag jag och Andrea N som fick gå tillbaka gråtandes efter 1/3 av rundan!! Hihi, fatta det är sjuuuukt läskigt!!!!

4. Man kommer tillbaka och få mackor och varm choklad!!! MYSS <3 <3 Faan att det blev så här;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?