BIIOOO!!:love:
Publicerat den

Igår var ju vi på Bio, jag och Jossii!:love:
Vi såg Jag Saknar Dig! Den va faktist inte så bra som man trodde.
Den var ganska långtråkig.....:(

Juste, vi köpte värsta stora menyn på bion, Buster menyn med .
1 stoor popcorn, 2 stora läsk och en stor snacks :D :P




Juste, popcorn förpackningen klämdes mellan mina ben
så botten sprack så alla popcorn åkte ner i mitt knä och det värsta va
att jag satt typ på huk, och vi typ asgarva hela filmen så
tjejen brevid mig fick damp tahahahahaaaa...



Biosalongen var JÄTTE liten och gullig :love:




Vi köpte lite gooddsaker också!<
Asså fatta va vi mådde illa igår
först åt vi donken tills vi sprack, sen åt vi en jätte stor glass, sen åt vi en donut, sen åt vi den här stora popcorn, snacks och drick menyn, sen åt vi skiiit mycket godis och tillsist åt vi ett helt
paket vindruvor var:P


MMMMIIIIIIINNNNNNNNAAAAAAA:P











hannah

HAHAHA FY FAN VA KUUL :P



URL:


Josssiiii B<333

HAHAHA!! olivia kommer aldrig att glömma den där kvällen, jag hade popcorn i hela hret sen efter du hade spottat dom på migf xD



URL:


olivia<33

Ahahahahahaa hahahahahaha xD



URL: http://blondinalkin.blogg.se/


olivia<33

Ahahahahahaa hahahahahaha xD



URL: http://blondinalkin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?