ELLLLLIIIIEEE:love:Nacka
Publicerat den

Inatt sov jag över hos Elina,
vi yrde film och köpte goodiss.
Vi hade det asssmysigt!:D

Idag åkte vi in till Stureplan och köpte USB-minnen ;)
Sen fikade vi på Espresso House, Elina är beroende av Cheesecake :D

Efter det stack jag till Östra och mötte upp mamma och Linnea och vi åkte till slussen och sen
en buss ut mot Nacka, där plockade Olle (mi morbror) upp oss med bilen.
Vi åkte hem till dom i deras nya hus. Det är JÄTTE ffiiinnntt och det luktar
verkligen nytt och nyrenoverat!!:D jag skulle verkligen vilja bo där!!
Jag har lekt hela kvällen med Klara, Ellen och Emil (mina små kusiner):love:

Jag snoode också en av Olles typ 11 elgitarrer och spelade lite,
jag snoode till mig 3 plektrium också ;)

Jag ska sova här i natt och imorn ska jag träffa mormmro på stan och gå på BIO och äta på Restaurang!!:love:;)


En sovande Ellen när man kommer...:love:


Middag:)

Nu sitter alla och kollar på Narnia;) Klara valde den :D

Puss:love:







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?