Linnea 15 år!
Publicerat den

Idag fyller min storasyster Linnea 15 år!:love:
Vi var IDAG på Spykids 4D i stället.
I natt sov jag hos mina kusiner Klara, Ellen och Emil och min
morbror Olle och Helena ;) IDag vid 3 tiden möttes vi upp
vid Filmsatden Sergel och träffade Mamma och Linnea
Morfar, min 14-åriga morbro Viktor och Margaretha (min extra mormor:love:)
Stina (mammas kusin) och mina sysslingar Adam och Emma!
Alla barnen allså jag, Linnea, Viktor, Adam, Emma, Ellen och Klara gick och kollade på¨
Spykids 4D, det var nått luktkort man hade och 3D glasögon, de va ganska coolt faktsit ;)
Medans gick alla vuxna och fikade och shoppade....


Här var efter bion!!
Viktor, Linnea(+Emil), Jag, Adam, Klara, Emma och Ellen som har nånting under tröjan haha ;)

Efteråt gick alla till Vapiano på Stureplan, vi åt middag där allihopa och firade Linnepinnes 15 årsdag!!
Där mötte vi upp Victoria också!!:love::love:





En väldigt snygg Vickan (NAT):love::love:


Den härliga skålen ;)


Har du varit på Vapiano nån gång?:love:
Det var lite kort om helgen, Puss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?