Svar På Frågestund!
Publicerat den

Från: Lollo:love:   http://myyyblogg.blogg.se/

Hur många gånger i veckan tränar du cheerleading?

Svar: Jag tränar just nu bara 1 gång iveckan men när jag
snart kommer upp i ett nytt träningslag kommer jag att träna minst 3 gånger i veckan ;)

Favvo mat?
Svar: Kräftor

Favvo färg?
Svar: Rosa, Svart, Vit mm :)

Favvo lärare i sammis?
Svar: Alexander Bergström:love:Tosse:love:Tina:love:Nette:love:

Favvo ämne?
Svar: MUSIK:love: Idrott


Nästa....


Från: Clara Mayer http://claramayyer.blogg.se/

Vilken är din favoritfärg?
Svar: Du har redan mitt svar lite längre upp ;)

Vilken är din favoritlåt?
Svar: Det är typ den svåraste frågan som finns :P Jag har så många och jag byter HELA tiden!!! Men mina favvolåtar (som är gamla och jag bestämde att dom skulle va det då :P) Impossible - Shontelle och No Air - Jordin Sparks


Nästa....



Från: JUMPI!!! 

1. Bästisar?
Svar: Flora, Kicki och mina närmaste vän utom dom heter Hedda!!!:love:

2. Bästa sommar minne?
Svar: Den var svååår, har så många!!:love::P Men ett bra är när min lilla kusin döptes :love: 

3. Favvo mat?
Svar: Kräftor

4. Favorit syssla att göra på fritiden?
Svar: Gå på cheerleading, vara med kompisar sitta vid datan :p


Nästa....



Från: Elina<333

Favoritfilm?
Svar: Favorit: Titanic, bästa: Alvin och gänget :P

Hur lång är du?
Svar: ca 155 eller lite mer kanske ;)


Nästa....


Från: ..deeeeduuu.....

Snyggaste 98:a killarna?
Svar: Många snygga xD Men några är väl Sebastian Bassen De Geer, Krille Klarin,

 

Fredrik Butler, mm :P xD

Vikt?
Svar: hehehehehe ;) 39-41 XD

Har du färgat håret eller gjort slingor nån gång?
Svar: neej, inget sånt :)


Nästa....

Från: annonyyymm

Hur många beökare har du???????
Svar: Oj, det är jätte olika men den här veckan har minst varit: 37 och högst: 174



Nästa....


Från: ?

Hur skaffar man like-kanpp?
Svar: Man söker bara på google men här är en länk du kan klicka på...
http://www.designadinblogg.se/facebook-gilla-knapp-pa-blogg-se/


Nästa...

Från: GISSA!

Vilken bh-storlek?
Svar: Det är olika mn helst vill jg ha 70A...;)

Första Strul?
Svar: på en fest för ett år sen....


Nästa....



Från: Kaarolina<3333333

Vad vill du blir när du blir stor?
Svar: Artist, Skådespelare.......Bröllops planerare eller bartender ;)

Rakar du benen?
Svar: jaaa

Vilka bloggar läser due?
Svar: Många! kan inte skriva alla nu! Kanske kommer i ett inlgg snart! :love:

Vad är ditt intresse om man tänke en sak som du gillar?????
Svar: jaaa allstår jag älskar ju att borsta håret så hårborste antagligen! :love: :P

Puss, älskar din blogg......<3<3<3<3!! Svar: Taack tackk!!:love:

Nästa....



Från: Lena


Vilket är störst till ytan - syd eller nordpolen?
Svar: oj, jag vet inte :love: xD Meeeeeeen sydpolen ;)

Hur många legobitar har Lukas?
Svar: Chansar på 2306 bitar kanske ;)

Varför är det alltid tomt i min plånbok?
Svar: Haha ;) Jag vet inte du kanske shoppar för mycket ;) :love: Puss

När kommer iPhone 5?
Svar: Den kommer i Oktober som planerat ;)














NAMN
 

MAIL


URL





Spara?