VÄRLDENS BÄSTA TJEJ!!:love::love:
Publicerat den

Kolla vad fint Flora har skrivigt till mig!!:love::love::love::love::love::love::love:

Olivia Theodora Alkin
Det började i Thailand.. Du började i min skola och jag trodde du var värsta tönten! Men sen insåg jag att det kanske inte var så! Vi började umgås och busade.. Jag sov över en kväll och fy fan! Det är en kväll jag aldrig kommerrr glömma! Guuuuud! :D Sen grät jag när jag skulle åka hem.. Då var du redan en jätte nära vän! Sen i Sverige så ringde vi varandra och snackade på Facebook.
Sen så kom du ner till Skåne och sov över hos mig en kväll guud vad vi skratta! Haha! Men ögonblicket var då du steg ut ur bilen och lyfte mig och vi kramades i år kändes det som! Vi hade ju inte setts sen Thailand! Sen dagen efter så dagen efter åkte vi till Bo Ohlsson och busa xD (a) Haha vi spruta diskmedel i hela butiken och gick runt och slog folk på röven med en damsak xD Haha sen såå hände en massa annat! På kvällen följde jag med dig hem och vi dampa som vanligt! Du åkte hem sen så var jag själv igen.. Det dröjde måndader men sen kom jag upp till Stockholm och vi träffades igen! Vi skulle på bio men blev lite strul med tunnellbanan så vi sprang runt där och guuud! Haha också en kväll jag aldrig glömmer! Sen skildes vi åt igen. Sen så kom du ner till Skåne nu i sommars i en vecka och bodde hos mig! Vi bråkade lite då och då men sånt gör ju bästisar? Vi hade sjukt kul dom stunderna vi inte bråkade iaf! Vi gjorde Sunes Sommar parodi och HAHA alla älskar den! Måste bli en Sunes Jul också ;) Men efter en vecka så åkte du hem och jag var ensam! IGEN! Det är jag nu också! Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig! Du är den bästa personen jag träffat! Jag kan verkligen snacka med dig om ALLT! När jag är med dig kan jag inte sluta le! Det har hänt jätte mycket nu den sista måndaden som jag verkligen måste snacka med dig om! Gråter just nu när jag skriver detta! Jag saknar dig som fan! Jag SKA komma upp till Stockholm! Vet inte när och hur men jag kommer! Jag lovar! Du är så jävla underbar! Absolut bäst! Jag älskar dig överallt annat! Du är min absolut bästa vän!!
JAG ÄLSKAR DIG OLIVIA THEODORA ALKIN!
Din vän Flora..

ÅHH JAG ÄLSKAR DIG FLORA!!!!!!:love::love::love::love::love:


MIN LILLA GALNA BEBIS:love::love:







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?