13/8-2012! ♡
Publicerat den

Hej bloggen!!

Jag har ju glömt att berätta att den 13 augusti för två dagar sen alltså så startade jag mitt nya liv som en mognare tonåring. Uppfostrad och mogen!! ;)

Här är 20 saker som jag har förändrat / ska förändra i mitt nya liv! :)

1. Jag ska börja ha bättre bordskick !
2. Mognare !
3. Mer mognare än mogen !
4. Sätta mina egna gränser !
5. Få jätte bra betyg !
6. Hjälpa till mer hemma !
7. Vara troende för min religion ! †
8. Bära samma örhängen varje dag!
9. Bära mitt kors runt halsen varje dag !
10. Ha städat rum + garderob !
11. Dra ner på svordomar !
12. Ta mer ansvar !
13. Komma över Oliver (already done) !
14. Tänk innan jag gör saker !
15. Begränsa sötsaker !
16. Mer Cheerleading, mindre killar !
17. Mindre smink, i alla fall naturligt !
18. Sluta med 1000 smileysar per sms !
19. Ta egna beslut !
20. M-O-G-E-N ! ♡








Mathilda/mathildasblogg.webblogg.se

Å vad duktig du är! Önskar jag oxå kunde bestämma mig för såntdär... Aja du är jättebra världens bästa olivia <3 Pusspuss från gurkan konrad

Svar: Hihihi pusss <3
Olivia Theodora Alkin



URL: http://mathildasblogg.webblogg.se


Anonym

har du alltid varit troende??
de känns som du börja me de nyss!?!?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?