JAG VÄXER UPP FÖR SNABBT!
Publicerat den

Jag saknar att gå i 3-6:an! Jag saknar mamma och pappa som dom va när jag var 8 år. Jag lyssnar på låtar jag lyssnade på när jag var liten typ Ateens, Darin osv, och får tårar i ögonen. Jag saknade när ens mamma och pappa hämtade en efter skolan varje dag och man behövde ringa och fråga om man fick leka med en kompis och om man fick det så blev man jätte jätte jätte glad. Ingen brydde sig vad man hade på sig. Man behövde ingen bh, inga tamponger...! Inget smink för min fördel. När ett stort problem var liksom matte läxan som skulle lämnas in nästa vecka. Eller när man gick i sex-års och det jag önskade mest av allt innan jag gick hem var att jag skulle få en läxa!

Om ni går in på Spotify och söker på "Turn To You - Mel C" så kommer ni känna igen den, i allfall väldigt många (mest tjejer födda 97-99 kanske), den var jätte populär när man var 7,8,9 år och jag lovar att nästan alla kommer känna igen den i refrängen!!

Åhh några av mina barndomsminnen: Sitta på vagnen med alla saker på, på IKEA (de gör ja ioförsig fortfarande), att få lördagsgodis, NÄR JAG TRODDE ATT CHEERLEADING VAR EN POMPOM LEK OCH MAN HEJADE PÅ ANDRA LAG HAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHA LOL!!!!!, Thailnad 2010, När jag fick min freestyle, JULAFTON!
Osv...!

SAKNAR MINI OLLIE!<3 :'(







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?