TILL ALLA SOM UNDRAR...!
Publicerat den

Ja, jag och Oliver har gjort slut. Det funkade inte mellan oss och vi har båda tappat lite känslor. Vi bråkade för mycket kanske, aja jag är iaf helt förkrossad och därför tog jag en liten bloggpaus. Såååå nu tänker ja inte säga mer, men nu vet ni iallafall. Vi kommer att bi vänner snart igen, måste bara få lite tid. Vi älskar ju fortfarande varandra och ingen ville att de skulle ta slut men det funkade inte bara, han är ju dessutom 2 år äldre och vi har olika sätt att vara och olika verderingar!


OBS! Jag orkar inte att alla smsar och ringer mig just nu och undrar om det här för jag orkar inte just nu, Puss




Ida

<3 åh olivia dåe , stackarn ! jagfinns om du vill snacka



URL: http://thecalifornialife.blogg.se


Anonym

hur länge var ni tsm?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?