FORTFARANDE SJUK!
Publicerat den

Inatt vaknade jag 3 gånger (brukar ALDRIG vakna på natten) och behövde gå upp och hosta pch typ dricka vatten och sen imorse vaknade jag lika sjuk som igår fast lite värre för jag har ingen röst kvar, får inte fram ett ljud och jag hostar blod :( Lite äckligt men liksom kul, not!

Aja, det finns bara en bra anledning med att vara sjuk och det är att man inte äter så mycket, börjar äntligen blir lite smalare, ser faktist skillnad, lite smalare ben och lite plattare mage och snart så syns mina abs också! :)




Valli

Du är inte tjock ditt retard ! <3



URL:


Anonym

Seriöst Olivia sluta med det där "smalare" grejsi! Du kommer snart få en ätstörning, förstår du inte hur fel det låter att man är glad att man är sjuk för att man äter mindre? Mycket bättre att vara frisk så kan man TRÄNA mer istället! tips från coachen bara



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?