SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1!
Publicerat den

Har du några tips för att bli vig? :) Tacksam för svar!
 
Ja, stretcha :)
 
favvo färger på underkläder? kupa?

Alla olika men ljusblå, lysrosa, ljusrosa ;), 70B om det nu är så viktigt att veta!
 

Köpte den här BHn förresten från H&M häromdagen, fett värt, kostade 79:90 kr liksom, asmycket pushup men jag var tvungen att köpa den, man känner sig som en VS angel :)
 
Vilka är dina cheerbästisar? Känner du några i andra lag/föreningar? Hur är ditt drömutseende? Har du någon kompis som har ditt drömutseende? Godis/glass Cola/fanta sol/snö jul/midsommar vinter/sommar morgon/kväll

Fanny Tapper är min cheerbästis! Ja såklart. Jag har inget, jag försöker bli nöjd och acceptera mitt egna! Båda, cola, Sol, jul, båda!
 
Hur bästa är jag?? /Linda

Asgrym Linda!
 
Här kommer lite frågor.. Vart fick du programmet där du kunde se vilka som kommenterade? Om du fick en önskan.. vad skulle det vara? Om du fick en superkraft vad skulle de vara?

Hemligt, att aldrig bli besviken eller sårad och att vara supervig! Supervig och osynlig.
 
storlekat på kläder? :)

Olika, jag köper dom som passar, men XS brukar jag oftast ha!
 
Hur många besökare har du? :*

Brukar inte skriva det men det är olika såklart, men jag kan säga 200-2000 ungefär!
 
Hej, här kommer lite frågor! 1. Har du någon gång känt att du vill sluta på cheer av någon anledning? 2. Är det bara du i din familj (förutom Andrea) som håller på med cheer? 3. Favoritblogg? 4. Kan du göra en stretchvideo någon gång? Behöver inte vara så svår men ändå lite utmaning. 5. Vad är bäst att satsa på i ett cheerprogram? Hopp, bygg, dans eller gymnastik? Eller ska man satsa lite på allt? 6. Har du haft någon blogg innan blondinalkin? 7. Är det ett väldigt stort steg att gå från demons till diamonds? 8. Favoritcheerleader? 9. Hur stor trodde du att Blondinalkin skulle bli när du startade bloggen? Tack för en jättefin blogg!

1. NEVER EVER EVER EVER! 2. Ja! 3. Har ingen men cheerbloggar! 4. Ja absolut, såfort jag har blivit lite vigare :) 5. Allt verkligen, man mste ge 110% i hela programmet, inga bortförklaringar! 6. Ja jag har haft några stycken ;) 7. Ja det är det, man hoppar över hela fortsättnings nivån. 8. Gabi Butler, Hailey Grice! 9. Jag började som 12 åring och hade en lite töntblogg och skrev typ astöntiga små inlägg om dagens outfit, jag trodde aldrig att jag skulle komma såhär långt i tiden. Kram!
 
udda hobbys?

Njaaaa, alltså typ inte äta grönsaker ;) Nej men jag vet inte vad jag ska svara! ;)
 
1. Kan du göra en video med stretch tips? 2. Vart köper man billiga cheer kläder? 3. Hur lär man sig handvolt? (Video? :D ) 4. Vad äter du för att orka träna? 5. Vart köper du cheer smink? 6. Kan du inte visa eller lära ut en cheer dans?

1. Jaaaaa 2. Ingenting är jätte billigt men ja köper mina träningskläder på Stadium men glitter tränings cheer kläder på cheerinstyle.dk när dom kommer och säljer på DM, RM, SM osv! 2. Sök på youtube :) 4. Oj här kom en bra fråga! Den dagen vi tränar ska vi äta stor frukost innan skolan (eller på en helgdag) lunch, middag innan träningen, matpaus på träningen (yougurt, riskakor osv) litet mellanmål påvägen hem från träningen och en till middag när vi kommer hem! jag äter mycket och bra! Om man ska bli smal/gå ner i vikt/ få värsta kroppen och få muskler så måste man äta jätte mycket om man tränar, kom ihåg, muskler byggs på träningen, bryter ner i köket och bildas i sängen (när ni SOVER) ;) 5. jag har inget eget, det finns ingen som heter Cheersmink, det är bara vanligt smink som man kan ha till allt möjligt! 6. Jo visst!
 
Hej här kommer lite frågor ❤ Byxor elr kjol 1D elr JB Tävla elr träna Blondin elr brunett Blåa elr bruna (ögon) Jul elr sommar Tröja elr klänning Instagram elr Facebook Surt (godis) elr choklad Mörkt elr ljust Hundar elr katter Godis elr frukt Hehe jätte fin blogg puss //Hanna ❤

Beror på, JB, Tävla, Blondin, Blåa, Vinter eller sommar då tar jag sommar men Jul eller sommar då tar jag jul, Beror på, Instagram, Båda, Ljust, Katter, Frukt, tack!
 

gillar du madagaskar?

Ehh asså filmen? jag såg den på flyget från Thailand man jaa ;)
 
Här får du 17 frågor: 1. hur gör man för att klara en snygg spike? 2. hur gör man för att klara salto? 3. vad äter du oftast till frukost? 4. favoritgodis? 5. favorit märke? 6. hur många syskon har du? 7. drömjobb?¨ 8. satsar du på bloggen? 9. vill du bli modell? 10. har du gått på någon annan sport? 11. hur lång tid tog det för dig att lära dig stilla salto? 12. är du religös? 13. vilken skola går du i? 14. favoritbloggare?¨ 15. har du pojkvän? ¨16. idol? 17. dröm resemål?

1. Stretchar ryggen, bryggor, spagat osv! 2. Det går inte att förklara, men litar på sig själv! . 3. Chockladflingor hehehe ;) 4. Polkagrisar 5. PINK (för jag älskar rosa ftw) 6. 4 systrar 7. Artist, advokat 8. Njaa, nej asså jag skulle ju inte lägga ut pengar på den :/ 9. Vart det när jag var liten, det var kul men inte nu tror jag :/ 10. Fotboll, arobix (inte en sport), tennis, friidrott 11. Halvår sen kunde jag själv från att ha pass 12. Njaaa inte mycket! 13. Viktor Rydbergs Samskola i Djursholm. 14. Ingen aning! 15. Nepp 16. Justin Bieber, Gabi Butler 17. USA!
 
Hej! 1. Hur länge har du gått på cheer? 2. Kan du visa alla dina Bows och träningskläderna någongång? 3. Var det någon i demons som hoppas över till diamonds med dig? 4. Junior avancerad är ju typ level 5 , är dreams någon level? 5.kan du ta mera systemkamera bilder dur så jävla fin ( förlåt för ATG jag svär!) 6. Ingen fråga men så himla fin blogg! Och du ör så fin och snygg och allt!!!! Puss cassandra

1. 2 år drygt 2. Ja absolut! 3. Nej tyvärr :/ 4. Ja det stämmer :) Nej, dom har ingen level men typ isåfall 1-2! 5. Haha, jag tar lite ibland, tack så mycket! 6. Åhh tack!

Vart i thailand köpte du dina Victoria secret saker? :)

I en jätte stor matafär på Central festival så fanns det en hylla där det stod (Imported from the USA) :)
 
 
Skulle du vilja gå i GCO eller GCT (två cheer förening i Göteborg)? Twister eller Power ? Hur länge har du gått i cheer? Var köper du dina kläder oftast? Top Gun eller Cheer Atletics? Vilka tror du kommer vara bäst på sm av alla i jr level 5 utan er såklart? Skulle du vilja bo i USA? Maldiverna eller USA ? Älskar din blogg!!

Jaa jag vet men nej eftersom jag bor i Stockholm :), Jag kan inte svara på det men om man behövde sluta i Dynamites så Power. 2 år drygt. Cheerköäder eller vanliga? BÅDA! Vet inte eftersom jag vet inte vilka som går vidare från DM än. Ja för där är sporten cheerleading mycket större och dem tar det mer seriöst där. Vet inte, har inte vart i några av de men flygit över Maldiverna och de är väldigt tropiskt och fint. Tack!! :)
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?