LÄS DETTA INLÄGG FÖR EN GÅNG SKULL!!! SNÄLLA!
Publicerat den

Asså jag ser massa som läser min blogg och andras bloggar varje dag men jag ser att dom inte läser inläggen!!
bara bläddrar förbi, kollar på bilderna och så, asså och då frågar jag dom varför läser ni inte texten men dom svarar att man inte läser texten, man fattar genom rubriken men det är inte sant!!
Jag lägger ner ganska mycket tid på texten och nästan inget på bilderna. Varför ska man då skriva inlägg?? Nån som har en kommentar om detta? Annars kommer ja sluta blogga för det är inte roligt om ingen läser innehåller.......fattar ni?....det är ju helt meningslöst! Jag går in på många bloggar om dagen och jag LÄSER texten, annars, varför går man då in? Ja blir bara så beskviken över detta ;(

Aja, jag kom på att om ingn läser detta inlägg kommer dom inte läsa detta heller men aja!
Kommentera om du läser eller inte, tack! ♥
Vissa läser kanske men, men! XOXO Blondinalkin!
HOPPAS ATT DFU FÖRSTÅR BESTIE!!!!!:love::love::love:



Anna

Ja läser din blogg varje dag men kommenterar typ aldrig



URL: http://annaloveny.blogg.se/


elin hermansson

Hej olivia!

är floras kompis och läser din blogg ofta och jag läser inläggen!



Och du har ju gjort grymt snygg design till hannahhqvist.blogg.se och jag undrar om du vill göra en till mig också? :)

Släng in en kommentar på min blogg isåfall och lägg till mig på msn. Så skickar jag bilder om du är intresserad till header och grejer. (har gjoer ny blogg som jag ska ha då på blogg.se !

thx!



URL: http://eelinhermansson.devote.se


Anonym

Jag läser all text!



URL: http://livetsommoamma.blogspot.com


Kicki<3

Jg läser Olivia, men ibland så kan man ju bara kolla på rubriken och bilderna för att se om det verkar intressant?

Och när det är en blogg (som din) där personen uppdaterar ofta så kanske man inte alltid orkar läsa alla inlägg, om man inte har tråkigt eller så!

Fattar du babe? <3



URL:


Mamma

Hej älskling. Jag läser alla dina texter. Men jag tror att eftersom du aldrig visar vilka kommentarer dina läsare har så kanske det känns tråkigt att läsa en text men inte få veta vad andra tycker om den eller själv kunna läsa sina egna kommentarer. Jag tycker det är lite tråkigt att inte få skriva roliga o peppande inlägg till dig <3. Puss



URL:


Anonym

Jag läser hela texterna, för din blogg är så himmla kul. När jag kom in i din blogg så läste jag alla dina inlägg och då tyckte jag att de va skit intressant, så jag började att läsa din blogg. Den är skit bra så du bara vet!!:)<3



URL:


Lollo <3

Jag läser alltid texten! ;) <3



URL: http://lifestylebylollo.blogg.se/


Amanda

Jag läser alla dina inlägg! <3



URL:


Pyyyysen <3

Asså på Pys-airlines såå läser vi ALLTID texten också ;)

Så lägg nt ner bloggen Pys <3

puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?