BRÖLLOPSMÄSSAN 2012 - Grand Hotell!
Publicerat den

Mamma komnmer vara med Stina hela helgen på Grand Hotell Bröllopsmässan.
Där jag, Linnea och Victoria gick modeller och jobbade och visade brudnäbbslkläningar och smink och frisyer sen vi var typ 4 år. Såå mysigt varje år att vara på Grand Hotell och bara springa runt när man var liten, vi blev sminkade och allt! Mys pys, varför vi blev utvalda till modeller var för att min mormors syster Ann-Christine äger hela Bröllopsmässan på Grand Hotell. När vi var riktigt små, typ 4-5 år sjöng Vickan som då var typ 10 år först "Det vackraste" och sen kom vi ut med några nadra barn i våra klänningar och sprang runt på catwalken med I EN ROSA HELIKOPER!! Haha,  SAKNAR DEN TIDEN! Jag och Linnea började alltid med att inviga bröllopsmässan, vi kom in med ett band och så och så klippte dom det! ;) Vi var också och fotades i en studio som dom sen satte upp bilden utanför min loge där det stod: OLIVIA, och sen en trollungebild på mig!! HAHAHAAHAHA ASSKÖN!


Här är 2 bilder från 2004... Jag är hon med blond lockigt hår och en liten "mantel"
Linnea står brevid mig....hon har också korkskruvar!!♥





OMG DET ÄR ÄR SÅÅÅÅÅÅ PINSAMT!!!!!!
Okej jag ska berätta....

Det var samma år, alltså man kör samma visning 3 gånger om dagen 3 dagar om året, en hel helg alltså.....aaaaaaa och då va det så att Benjamin Wahlgren skulle va prinsen och Linnea skulle vara en liten prinsessa på scenen för de skulle visa massa kläder. Han skulle pussa henne på kinden. Han skulle ha solglasögon på sig också! NU KOMMER DET VÄRSTA!!!!!! Han blir sjuk och det får vi reda på typ 20 min innan det är showtime så JAG FÅR HOPPA IN SOM HONOM!! Kan ni fatta!! Jag ska spela kille och pussa Linnea på kinden. Och Linnea skulle vara där framme i en spotlight och helt plötsligt ska JAG busvissla och sen kom spotlighten på mug, JAG DOG AV NERVOSITET FÖR ALLA SKRATTA ÅT MIG!! HAHA KOLLA BARA BILDEN SEN NÄR JAG SKULLE PUSSA LINNEA!! JAG DÖÖÖÖÖR! Benjamin skulle ha solglasögon men ja valde en jädra töntig HATTT!! HAHAHAHAHAA OMG SAKNAR!!↓↓












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?