Lookback 2011
Publicerat den

Årets lista 2011


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Va topp i cheerleadingen, förrut var jag bas!

 


Höll du några av dina nyårslöften? Jag hae nog inget förra året, iså fall kommer jag inte ihåg dem.

 


Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? SNÖ, massor med SNÖ!

 


Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, många, svårt att komma ihåg allt.

 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Moves like jagger, ELEKTROPOP, When I Held Ya!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har ingen aning, det är sååå olika, fast jag tror jag har vart mer ledsen 2011, massor som har änt, men också jätteglad mycket.



Vad önskar du att du gjort mer? Läxor, haha, men faktist, jag slarvar och det här året, sen i höst får ju jag betyg!

 

 

Hur tillbringade du julen? Med min släkt, hemma hos min morbror, Helena och mina kusiner.

 


Blev du kär i år? Jaaaaa, fast jag blir kär jätte lätt, särskilt i snygga killar men it's a secret...

Favoritprogram på TV? IDOL! jag har alltid ÄLSKAR IDOL men i år med MOA, WOW det var stoort, fast Glee också såklart.

 

 

Bästa boken du läste i år? Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag, tror jag..

 

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaa, jag önskade mig ett keybord, en förstärkare, mic, mic ställ, gitarr och det fick jag. Nästan en hel musikstudio.


Något du önskade dig men inte fick? Ja, alltås alla önskar ju sig alltid nåt man inte får men nej inte i år.

 

 


Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åkte med mamma och Linnea till donken och köpte min musiksstudio.

 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, att Flora kom upp till MIG i Stockholm!!! Och en massa saker (med stort M) Haha, men det är hemligt!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min egen, första halvåret väldigt "fjortis" ett tag men sen fick jag bättre självkänsla och körde min egen.

Vad fick dig att må bra? Vänner, sova överkvällar, fester (ibland, om jag är sugen), nåt som jag tycker om att göra, släktträffar, åka iväg.
Vilken kändis var du mest sugen på? Moa Lignell, Justin Bieber

 

 

 

Vem saknade du? Flora, definetift Flora, jag grät flera gånger till söms ;(


De bästa nya människorna du träffade? Moa Ligenll (STOLT) och Elliot, min kusin föddes i år, en dag innanmin födelsedag (5 februari, alltså hans.)


Årets sötaste? Ja ni!
Årets besvikelse? NÄR MOA ÅKTE UT UR IDOL!!!!!!!

Årets bästa? Att jag började i Sammis och fick träffa Elina, hon har förändrat mitt liv så mycket och hjälper mig sjuukt mycket, jag älskar dig!


Årets snällaste? Flora, Elina, Kicki, Jossi, Lollo, Wilma, med mera!

Pussssss på er!



Elina Olsson

kärlek till dig <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?