DU OCH JAG SYRRAN!
Publicerat den

Hej! Ni får tycka vad ni vill men så här är det! Jag har 4 systrar, två yngre och två äldre och min yngsta, Andrea som är 8 år, hon och jag är så tajta. Vi är liksom som världens tajtaste systrar/bästisar. Hon är väldigt mogen för sin ålder så men alltså vi är verkligen tajta. Vi kan prata om allt. Vi har exsakt samma humor, vi kan se nåt roligt på tv och ingen annan tycker att det är roligt men vi tittar på varandra och asgarvar. Jag älskar henne så mycket och idag var det svårt att säga hejdå till henne, det blir alltid många kramar fast vi bara ska vara borta en dag i skolan, vi kan sitta uppe i flera timmar på kvällarna och prata, i dushen och i bastun, överallt! Jag älskar dig syrran!! Idag såg det ut så här när vi skulle säga hejdå! <3




Anonym

Hon är ju typ kines, är hon adopterad?

Svar: Ursäkta??????? NEJ.!!!!
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?