I AM JUST MYSELF!
Publicerat den

Hej hej! Jag vet att det går typ "rykten" om mig i D, E, och F klassen i 8:an blir de nudå men jag bryr mig faktist inte. Folk får tro vad de vill om mig, och snacka men jag menar, de som gör de ska ju inte jag lägga energi på för dom har isåfall inte ett liv eftersom de pratar om andras, vissa vet bara liksom mitg namn, not my story, bara så att ni vet, alla som snackar, jag struntar fullständigt i det! ;) Jag har ett jätte bra liv, många asgrymma kompisar och många bästisar, grym släkt/familj, världens bästa pojkvän, jag menar, jag är bara mig själv, man ska ju vara det... They say that you gonna be yourself, then they judge you...:/ Så till er alla som undrar, jag bryr mig inte, tar inte åt mig om nån kallar mig mobbad eller konstig, för jag har självkänsla så att det räcker och blir över ;) Puss på mina bästa läsare!!<3




PaulinaK <3

Du är helt perfekt Olivia! Dom som snackar skit om dig är helt dumma i huvudet! <3

Svar: Tack gumman du med <3
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?