ÅNGEST - BLOGGPAUS!
Publicerat den

Hej kära läsare! Läs detta!♥
Som ni märker bloggar jag ingenting pga. blogg.se appen...!!
Den funkar inte för mig varken på min telefon eller iPaden...:(
Det suger och jag får typ ÅNGEST för att jag inte kan blogga eftersom jag inte har tillgång till någon dator just nu och jag mobilbloggar bara nästan! Jag får verkligen ångest att jag inte kan blogga och jag har massa att ta igen och åhh! Ja får väl helt enkelt göra er beskvikna och ta en blogg paus! Tills den funkar igen! Förlåt...:(
Håll lite extra koll på instagram då @blondinalkin heter jag där, facebook och lite så, puss!
Kunde blogga nu bara en gång från mammas dator inna jag åker iväg på semester!
Hoppas den börjar funka igen, varför jag mobilbloggar hela tiden, är för att det är enklast och så har jag ju alla bilder på mobilen jag tar varje dag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?