MINA VÄNNER!
Publicerat den

Hej! Jag har fått massa frågor nu om "Vilka är dina bästisar" eller "Jag förstår inte riktigt, du äsger Bästis till många, man kan väl bara ha en BFF?"

Det är såhär! Jag har jätte många kompisar. Liksom typ i skolan känner jag ju nästan alla i 7:an. Dom flesta umgås jag bar med i skolan men sen har jag ju mina klasskompisar som är lite närmre :)
Jossi (Josefine Bondelid) hon är min ALLRA BÄSTA VÄN i skolan, sen har jag ju Kicki (Kristina Norman), Lollo (Louise Anderson) och Pau (Paulina Karlsson) som också är mina bästisar.

Sen har jag mina gullepluttar Nichole och Elin som är två år yngre än mig och är som mina småsystrar!♥
Flora (Flora Mörner) som är min bästa vän sen många år sen. Hon umgås jag ju aldrig med så ofta för hon bor i Skåne så hon är min liksom bästa vän (barndomsvän) alla har säkert en sån ;)

OCh till sist har jag mitt lag och min förrening. Jag älskar ju alla tjejer i Dynamites men mitt lag Demons är ju något speciellt. Där känns lla som min familj. Alla är så jäkla roliga och bäst och absolut mina bästa vänner/systrar!♥


Här kommer min BÄSTA BÄSTA BÄSTA VÄN Fanny♥ Från Cheerleadingen!
Hon är min BFF!




PAJSEN <33

Vilken jävla DISS!!



URL:


Elin

Naj nutte!

Ler när jag ser det!

Min lilla bebis tack!❤❤❤❤❤❤❤



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?