MAKEOVER!
Publicerat den

Som några kanske vet har jag glasögon, fast jag använder dom inte hela tiden, nästan aldrig men det är för att aldrig vågat och min syn har bara blivit sämre :( Nu måste jag snart bärja ha dom på heltid :/

Jag ska få nya glasögon för jag vill välja nya bågar men aajaaa vi får se ;)

Jag ska och göra en DipDye på mina toppar och det ska vara ljusrosa! Lite såhär kommer jag se ut om ett tag ;)





Doris

Hej!

Jag har några frågor till dig som jag att du ska svara på!

1. Asså jag tänkte göra samma sak med min hår men asså liksom.. Asså jag körde på att färga hela håret rosa istället bara för topparna? Tycker att du ska göra de med! Och så ska du skaffa runda såna stora glasögon! PRECIS som jag! Vi kan bli BFFS! Vill du de?

2. Vad har du för klädsmak? Jag kör mest på såna kläder med massa tryck på! Typ Hannah Montana eller sånt från Lindex! Brukar inte du ha sånt?

3. Vad har du för BH storlek? Själv har jag 80D men de ser ut som att du har 65A!ser ut så iallafall!

4. Var bor du? Jag bor i norrland!

5. Är du Oskuld? Inte jag. Jag förlora min när jag var 10.

6. Asså din BÄSTIS Flora verkar helt sjuk i huvudet? Hur kan du ha en sån bästis? Asså vi kunde vara mycket bättre vänner! Vi är liksom kopior! Varför vill du inte vara min bästis?!



Aa men de var mina frågor! Skulle bli super duper glad om du kunde svara på dessa! Kanske till och med göra ett inlägg om de?!



Puss från din bästis Doris i Norrland!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?