TRÖTT!!!!! (LÄSVÄRT INLÄGG)
Publicerat den

OBS! LÄSVÄRT INLÄGG! Alla som läser får en klubba! Neej men skojar inte, allvarligt, det är faktist VÄRT ATT LÄSA HELA!! Va kan ta? 2 min av ert liv! ;)<3 Puss på er!

OH SHIT! Nu ska ni få höra här, jag har inte bloggat sp mycket men va på fest/hemmakväll hemma hos en kompis igår, och jag sov över, asmysigt och roligt va det! ;) Alla gick typ och la sig vid 4 på kvällen, hehe! De va hos en killkompis och de va typ 96:or och ja, alla älskade typ mig haha, dom tyckte ja va "göllig" hehe!

Iallafall, eftersom jag somnade vis halv 5 på morgonen och hade ställt klockan så gick jag upp 07:30, åkte hem till Pappa och sen åkte på träning mellan 12-14, (för träningen igår var inställd)!! Efter träningen åkte jag, Sofia och Lina till Donken och åt lunch ;) Sen åkte jag hem.

När jag kom hem vid 4 så kollade jag på TV i en halvtimme och sen pratade jag i telefon typ 5 min, jag höll på med Instagram och sen blev de kallt så jag kröp ner under täcket men jag hann inte ens reagera förän jag slocknade.

Kl 21:54 vaknade jag och insåg att jag hade somnat strax innan 5, WHOOPSSI ;) Hehe! Mamma kom hem då och väckte mig för hon hade med sig en hylla hem som nu står i mitt rum, YEY!

Aja, nu ska man försöka somna igen då, jag har inte ätit middag (ofc) och missat mina favorit söndags program! Kontoret, Äkta människor och Partaj!!

Puss på er, hoppas ni fick veta lite av min helg! ;)<3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?