FAN VILKEN BRA TJEJ!
Publicerat den

 
Hej tjejen! Tack så jätte mycket! Åhh gud vad synd, det skulle döda mig om jag var i din sits. Vilken stad bor du i? Att starta en cheerleading förrening eller lag osv är jätte bra men hur gammal är du? För att mn måste nog var ver 18 år för att kunna sköta en cheer förening. Jag förstår precis hur du menar men jag har ett litet förslag. Börja på gymnastik (om du inte redan går) och fråga dina tränare om de inte vill starta en cheer förening i gymnastik föreningen. För Dynamites ägs ju av Brommagymnasterna :) Åhh vad svårt detta var att svara på eftersom det gör ont i mitt hjärta när jag läser detta :( Det är ju klart att ni ska vara cheerleaders!!! Jag bor i Täby och till mina träningar i bromma dårå så tar det ca 1 och en halvtimme kommenalt så det är inte omöjligt!!! Vilken förening är närmast? Du kan maila mig eller kommentera, [email protected] PUSS OCH KRAM BLONDINALKIN!
 
 



Kazw

Tack för svaret! :) Jag är 12 år, men vi är 4 tjejer som vill gå på cheerleading. En är lika gammal som mig, en är 16 och en är 18 år. Den närmsta är HCIF(Hedemora Cheerleaders Idrotts förbund, eller något sådant). Vi vet inte hur bra och seriös föreningen är, för det är inte någon "pom poms" cheerleading vi vill gå på. Vi vill gå på RIKTIG cheerleading, där man kan jobba sig upp och så småning om börja tävla o.s.v.
Kram Kazw!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?