ALLA FÅR VI UTBROTT!
Publicerat den

Här är 10 saker jag verkligen får damputbrott på...

1. Folk som drar ut min hörlurar när de vill prata med mig

2. När jag säger "Allvarligt sluta" 10 men h*n slutar inte

3. Fördomar om Cheerleading

4. När folk tar min mobil

5. Folk (JA, jag menar även DIG mamma) som pratar med mig när de ser att jag har hörlurar i öronen

6. Om det är smulor/saker i sängen när man ska sova + om det är varmt i rummet

7. När jag sover över med folk och det är stökigt i deras rum

8. När ens bästa kompisar inte kan låssas som om h*n inte kan känna sin exsakt som hemma när h*n är hos mig
och ska fråga om allt eller gå bakom mig osv...

9. När blogg.se appen/instagram inte funkar

10. När jag glömmer mina hörlurar hemma (då går jorden under på riktigt, finns inget värre)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?