FLORA, MIN ÄLSKLING!
Publicerat den

MINA BÄSTIS FLORA HAR NU FLYTTAT TILL SPANIEN :(
 
 
Hon drog dit palmerna bor, Spanien, Marbella och det tycker jag är dåligt. Jag ska såklart hälsa på henne men hon är min bästa vän. 
 
Ja hon är faktist den bästa kompisen jag har för henne kan man lita på till 100%, vi bråkar ibland men jag kan alltid vara mig själv med henne och vi håller alltid våra hemlisar för oss själva, vi säger vad vi tycker till varandra utan att nån av oss ska blogga om det senare och tro att det ska vara helt oskyldigt, och vi kan göra vad vi vill, när vi vill, hur vi vill och vi bryr oss inte! Jag älskar dig syster♥
 
 
 



Kajsa

Måste bara säga att din blogg är BÄST! Har precis börjat på cheerleading (är 12 år) och jag undrar om du några bra tips på stretchning och olika byggen/stunts jag och mina kompisar kan göra? :) /Kajsa

Svar: Åhh tack så mycket! Gör de era tränare säger ;)
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?