FULLT UPP DENNA VECKA!
Publicerat den

Förlåt att jag inte har bloggar så mycket de senaste dagarna men jag hinner verkligen inte denna vecka. Det är så mycket så att det är omäjligt att jag ens kommer hinna äta middag...

Saker som händer bara denna vecka som skiljer sig från andra vanliga veckor...

1. Vi har 4 prov, 4 PROV!!!! Matte, SO, hemkunskap och Franska :'(

2. Det är en teknik (lego projektet) tävling på torsdag och man kan liksom komma till VM med detta så det måste vara klart tills på torsdag...

3. Jag var sjuk igår och därför missade jag lite

4. Vi ska sälja New Body grejer inom en månad med Diamonds så jag måste gå och knacka dörr

5. Jag måste kunna hela Cheerleading programmet tills på fredag så jag måste öva öva öva

6. Det är min "göraordningiköket" vecka...

7. Jag ska hinna springa efter skolan i en timme också...

Asså kan ni fatta, allt detta på en vecka. Jag ska berätta för er att jag somnade på rasten idag när vi satt i sofforna så min mentor fick be mig gå till skolaystern... bara av överansträngning och övertrötthet...!! Hjälp mig!

Så tyvärr kommer jag knappt hinna blogga någonting denna vecka! Puss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?