SVAR SVAR SVAR! LÄÄÄÄÄÄS!
Publicerat den

Efter blogg.se nya uppdatering för några månader sen så kan man svara på kommentaren direkt i blogg.se...
Så om ni ställer en fråga och kommenterar, så svara jag såfort jag sett frågan, antagligen samma dag och då fr ni gå in själv a och kolla på svaret på det inlägget ni kommenterade den på :D
Som ni ser, det blir ganska jobbigt för mig varje gång någon frgar nånting att jag ska göra ett helt inlägg...
NU VET NI DET PUSS!



Kajsa

Hej! Fick aldrig svar på min fråga, så passar på att ställa om den. :)
Jag och mina kompisar i mitt lag skulle ÄLSKA det där glittret du använde för ett tag sedan. ♥ Eller har du någon annan bra butik att köpa cheer - smink i? Skulle bli glad om du svarade, har letat så länge efter hög kvalite!

Svar: Oj hehe, makeupstore har bra kvaleté på smink, asså det finns inget som heter "Cheersmink" ;)
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?