TOPGUN CAMP!
Publicerat den

Flip, move, turn, switch, walk, again, spin, pause, 5 6 7 8 hit it!♥
 
Idag är det lördag och idag börjar Campet, det betyder att Diamonds ska träna typ 5 lördag, söndag, måndag och lära oss vårat program vi ska tävla med. Han som gör vårat program är en av världens bästa koreografer!!!
Så coolt, vårat proram är från TopGun!
 
Gissa vem som gick i TopGun förrut? Gabi Butler!!!
 
 
 
Jag är så taggad!!! Det kommer vara mycket press och mycket att ta in, han vår koreograf är tuff och det kommer bli skratt, glitter, blod och tårar, som vanligt dårå!! TAGGA TAGGA TAGGA!!!
 
 
 



Cassandra

Hur länge är det där campet?
Puss cassandra



URL: http://hfclivet.bloggplatsen.se


Ebba

Hellu, vad hette eran koregraf? Vi hade också ett Top Gun läger där de gjorde vårat program och så hade vi camp. Vilket lag går du i? Vilken klass tävlar du i och hur gammal är du? :D kul om du svarade!

Svar:
Olivia Theodora Alkin



URL: http://elsaebbasofia.blogg.se


Ebba

Jag går k cheer future, våra seniorer/ mitt lag fick ju MVP och kom trea på RM i Borås. Men då gick inte jag i det laget (jag var junior då) :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?