DET ÄR MITT LIV, INTE DITT!!!
Publicerat den

Hej hej min blogg!! :)
 
Ville bara säga att jag har ganska mycket självkänsla så jag bryr mig inte om folk säger att jag är dålig på nåt eller att de går rykten om mig (vilket det gör just nu i skolan) tänker inte svara JA eller NEJ, vad jag än säger eller vad som sägs är det inte sant. Jag vet ju själv vad jag gör osv, det är mitt liv och inte ditt, de som knappt känner mig eller går i min pararell klass vet ingenting, och jag orkar inte svara på "Är det sant?" eller liknande för att jag tänker inte svara vad som än är sant...! Ni får hålla på hur mycket som helst och snacka men sanningen är: jag bryr mig inte, ni som snackar om mitt liv är det tydligen viktigre för er än erat eget, just saying! I don't care..! Det är bara töntigt och väldigt omoget!
Puss
 

3 år gammal bild!♥ Liten tjej i pyjamas och osminkad ofc :)
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?