VÄRLDENS SÄMSTA DAG!
Publicerat den

IGÅR var det verkligen min otursdag...
Det började att jag försov mig så jag vaknade 09:10 typ och jag började 08:30 :/ Vi hade heller inga tamponger hemma så då fick jag damp på mamma...Sen var det typ jätte jätte asså jätte äcklig mat i skolan...:( Jag som oftast brukar gilla allt, men men så ja åt ingen lunch, sen kom Linnea (min syrra) på att jag hade lånat hennes Abercrombie hoddie så hon fick damp...

Sen på franskan så gick Jossi en halvtimme innan vi slutade för hon skulle till läkaren så då va det inte lika kul längre...:'(

Efter skolan åkte jag och Lollo in till stan för att möta Jossi och så skulle vi fika men så råkar vi snubbla på varandra och råkar knuffa till en jätte gammal tant som var typ 80 år och vi fick ringa 112 för att hon svimmade två gånger, hon va jätte gullig mot oss och hon tyckte vi var änglar som hjälpte henne i en timme ungefär och satt med henne och så, men det var jätte läskigt :O

Och nästan tillslut när de inte kunde bli värre så kom vi försent till vår fika försöljning i skolan...

Sen regnade det ju såklart hela dagen...




Hanna

Stackars dej :((((



URL: http://hfclivet.bloggplatsen.se


Hanna

Är du glad nu ❤❤❤❤❤❤❤❤❤



URL: http://hfclivet.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?