VI ÄR SÅ BÄSTA LAGET!
Publicerat den

LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS!!!!!!

Oh my god! FYI (For Your Information) Till de som fortfarande tror att Cheerleading inte är en jobbig sport, åh herre! Kom till våra träningar..

Idag hade vi styrka i 30 min och bara 20 sek vila i början, asså det var den värsta styrkan hittils och vi hade med Coed X också och vi slog dom hård asså!!

Vi hade plankan i typ 15 min och man fick avsolut INTE lägga sig ner eller fuska, och ibland fick vi bara stå på en arm och så och det är riktig planka när man står i Armhövningspossition! Vi sprang och ingen fick stanna osv...

I slutet ramlade jag allvarligt ihop i en liten hög och grät av PAIN!

Vi basket tossade iaf höga Pikes och Toetouches idag, min stunt grupp idag var jag, Linda, Hanna, Emma och Lollo!

Idag var det glädje, kämpeglöd, svett och tårar på Diamonds träning! Men det var det värt!

Vart ska vi annars få alla muskler som vi måste ha ifrån? ;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?