KORT OM HELGEN!
Publicerat den

Ja, jag vet att jag inte har bloggat något under helgen, jag har varit bizzi bizzi varje dag, hela tiden och eftersom blogg.se appen har laggat sen i fredags så funkar den inte och ja har inte haft tid att blogga från en dator!
 
Fredag: Träning och sen åkte jag hem och somnade direkt!
 
 
Lördag: Vi hade födelsedags brunch för Vickan (min storsyster som fyllde 21 den 13 april), Viktor (min store"brorsa" som fyllde 16 den 14 april) och Klara (min kusin som fyllde 10 den 18 april). Det var jätte mysigt, vi var hemma hos mina kusiner i Nacka! :) Det var jätte varmt ute i solen och jag hoppade studsmatta typ hela tiden med Emil! Sen åkte jag hem till Oliver och sov där!
 
 
Söndag: Åkte till träningen efter frukost och efter träningen åkte jag till fyrhuset och sen va ja ute med mina kompisar lute, Ebba, Rebecca, Viktor (min brorsa), Viktor, Erik och Mathias! Sen va ja hemma vid 10, 11 och sen somnade jag!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?