CHEER SUMMER CAMP
Publicerat den

Jag vet jag suuuuger på att uppdatera...

Nu är jag iallafall i Borås på Cheer Summer Camp som är från idag (torsdag) till söndag! Är så jävla fest! Jag har Carly Manning som tränare i min grupp, såååå coolt eftersom hon är en av mina största idoler! :)

Såååå imorgon blir det träning heeeeeela dagen!




Kajsa

Hej Olivia! Kan inte du lägga upp lite videos från CSC? Skulle vara sjukt kul! :)



URL:


Emily

Hej, jag bor i Danderyd precis som du och jag vill verkligen börja på cheerleading, men vad jag vet finns det inga föreningar närmare Djursholm än Dynamites - Brommaymnasterna. Jag skulle verkligenverkligenverkligen uppskatta om du kunde berätta hur det är att ta sig från djursaholm - bromma. Kan man åka buss eller åker man roslagsbanan? Är det svårt att ta sig ditt? Verkligen tacksam för svar! Svara gärna i ett inlägg :)



URL:


Anonym

kolla din ask



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?